Textual description of firstImageUrl

Het LNW-virus - the LNW-virus

dinsdag 28 januari 2020


Wat was ik héél gelukkig toen ik hoorde dat ik besmet was geraakt met het LNW-virus.
Zelden komt deze voor en het zou voor sommige mensen een uitkomst zijn als zij dit ook eens kregen.
De volledige naam van dit virus is.... Longnose Woodsnuffer virus.
Ik heb het tijdens het fotograferen in het bos opgelopen en daar ben ik zó blij mee. Het heeft me helemaal ‘gegrepen’.
In het kort.
Mijn oog viel op iets bijzonders, een heel klein handje met een stafje, dat uit de holte van de boom stak.
Gelijk een foto’s gemaakt, dat bleek een klein figuurtje te zijn, genaamd de bosmeester.
Tijdens het uitvergroten op mijn camera, werd mij duidelijk gemaakt dat ik zijn afbeelding moest wissen. Behalve het handje met de staf. Om een lang verhaal kort te maken, ik mocht een verslag maken van de ‘vrienden van de Longnose Woodsnuffers.
Mijn eerste kennismaking was de Eikelbijter met zijn vriend de moswachter. Daarna kwam de Slurper met de bloemsluf, een naar stel. Dankzij mijn vrouw, die de namen en mijn tekst corrigeert, heb ik vreselijk veel plezier om hiervan een boekje te maken. Het is echter bijzaak, want eerst wil ik dit jaar het hele verhaal van Mr.P&Sneezy afmaken.
Dit LNW-virus woekert wel verder om de andere Woodsnuffers te illustreren, zoals de LoveNose met zijn vriend de ‘Stippestamper, of de vrouwelijke Woodsnufster de ’BoobieNose. In dit onderwerp kan ik me helemaal uitleven.
Enkele gemaakte voorbeelden van reeds gemaakte pagina zet ik op deze blog.


English version
I was very happy when I heard that I had been infected with the LNW virus.
Rarely does this occur and it would be a solution for some people if they were given this.
The full name of this virus is .... Longnose Woodsnuffer virus.
I got caught in the woods while shooting and I'm so happy with that. It completely "grabbed me".
In brief.
My eyes fell on something special, a very small hand with a stick sticking out of the hollow of the tree.
Immediately made a photos, that turned out to be a small figure, called the forest master.
During the magnification on my camera, it was made clear to me that I had to delete his image. Except for the hand with the staff. To make a long story short, I was allowed to make a report of the "friends of the Longnose Woodsnuffers.
My first acquaintance was the ‘jerk bite¡ with his friend the moss guard. Then the Slurper came with the flower slave, a devil. Thanks to my wife, who corrects the names and my text, I am terribly happy to make a book of this. However, it is a side issue, because first I want to finish the entire story of Mr.P & Sneezy this year.
This LNW virus is spreading further to illustrate the other Woodsnuffers, such as the LoveNose with his friend the "Stippestamper", or the female Woodsnufster the "BoobieNose. I can fully enjoy this topic.
Some of these pages I put it on this blog.